bebegimibekliyorum__ edabolukbasi3- tansiyon yüksekliği, şişlik ödem, az idrara çıkma, hafif arada mide bulantısı
patulii edabolukbasi3- tansiyon yükselmesi baş ağrısı vardı sadece, tahlil yapmıştık protein kaçağı vardı bide
edabolukbasi3- minismom bugün iyi hissetmiyorum kendimi tansiyonum yüksekti kustum falan şu an tansiyonum normal ama gene de sersem gibiyim
edabolukbasi3- patulii sabah tansiyonum 14 8 di şu an 12 7 civarı midem bulanıyor ama baş ağrım yok halsizim
minismom edabolukbasi3- cok gecmis olsun ya direk acile git bence kusma falanda varmıs ne olur ne olmaz bi serum takarlar tahlil falan yapılır gec kalma bence
edabolukbasi3- minismom çocuğu bırakacak kimse yok şu an anca eşim gelince gidebilirim 2 saat işten çıkcak
Azrmgll Gebelik zehirlenmesi çok tehlikeli bi durum hemen doktorunla görusmelisin bende yaşadım çok zordu
Azrmgll edabolukbasi3- inşallah bisey yoktur gebelik zehirlenmesi olduğunu nerden anladın neyin var mesela
Herseydenbiktim edabolukbasi3- Boyle bisi yaşamadım şimdilik ama ne olur ne olmaz acile bir git istersen gebelik zehirlenmesi sıkıntılı, geçmiş olsun haberdar et bizide🙏🏻
edabolukbasi3- Herseydenbiktim canım eşim gelcek birazdan gidicez haber ederim ama sanmıyorum ya kesin enfeksiyonum yükseldi ondan böyleyim
myangelson edabolukbasi3- tam zehirlenme olmadı ama acil sezaryene alındım. tansiyonlarim çok yükseliyordu idrarda bir sorun yoktu ama. 37+0 da muayeneye gittiğimde 15.5-9.5 tansiyon enseden baş ağrısı ve spot idrarda protein 400 e yakın görülünce apar topar sezaryene alındım
edabolukbasi3- myangelson 21 haftalığım inşallah gebelik zehirlenmesi falan değildir oğlumla birlikte uyudum biraz kalkıp tansiyonuma bakıcam ama midem allak bullak hala
Btl_akkurr myangelson canım ya benimde 24 saatlik idrarda protein kaçağı çıktı değeri1.800 ama şişlik yok sadece arada sırada tansiyonum çıkıp iniyor o kadar
myangelson edabolukbasi3- inşallah öyle bir durum yoktur 🤲🏻 tansiyon yüksekliği ve mide bulantısı mi vardı ?