Sensedim Bade2711 yarın sabah deneyebilirsin ozaman elinde fazla test varsada yap istersen ben dayanamayıp yapıyorum genelde 😀
Bade2711 @Sensedim elimde sadece ovi testi var akşam üzeri test alıp yarın yapıyım ozaman ama beklemekte istiyorum beklememekte of gaza geliyorum 😂
Bade2711 @patulii aşırı bir korku car içimde yapamadım testlere güvenemiyorum burda bi çok postta yalancı pozitif çok olmuş cesaret edemedim bi yanım yap diyor bi yanım yapma bekle şaşırdım kaldım helpppp😅😅
Moz Bade2711 erken gebelik yapın diyecek bi şey bulamıyoruz :) bence gebelik var korkmayın testten yada kan verin
Bade2711 @Amonim yapamadım çok korkuyorum ya çıkmassa diye dün gecede ovi yaptım yine aynı kırmızılıktaydı kafam çok karısık 😅🤭
Bade2711 @Hhh03 heycanlandım yapıyım ozaman ama erken diyede düşünüyorum bat 17 haxiran 5 gün var daha
Bade2711 @Bade2711 üstteki dün aksam ki ovi test alttakide bu gün saat 12 de yaptıgım test Birazdan gebelik testi alamaya gidiyorum
Nhrdk Bade2711 ben hamileyim şuan bu ovulasyon testini aldım kullanamadan hamile olduğumu öğrendim sonra denedim merak edip gerçekten koyu çıktı ama bilmiyorum hepsinde aynı mıdır canım inşallah vardır sendedir🌸