elifefedmroglu Arkadaşlar merhaba 2 Haziran’da transfer oldum 5. Gün embriyosu bı kaç gündür aşırı ishal olduğum için dün aile hekimine gittim doktorum beta baktı normalde 13 ünde bakilicakti sonucum 14 çıktı sizce düşük mü ?
ecooss Merhaba bende 2 haziranda transfer oldum, bende bugün biraz ishal gibiyim 😭 2 gün sonra testi tekrarla doktoruna attın mı? Nerede oldun tedavini
elifefedmroglu ecooss yok hayır atmadım cuma günü test günüm o zaman aticam bahçeci bursa da Sabri hoca
ecooss elifefedmroglu 2 gün sonra tekrarla istersen kan testini, daha çünkü varmış gününe. 12 haziran benim de kan tahlil günüm 🥹
elifefedmroglu ecooss benimki de 13 Haziran aslında hiç kötü dusunmedim sevindim bile çünkü ilk çocuğumu 31 le ogrenmistim ben tüp bebek değildi ama inşallah yukselicek bende öyle düşünüyorum
S-nur1 Biraz düşük ama inşallah sağlıkla ilerler benim ilk transferim 13 çıkmıştı ve maalesef kimyasala döndü 2.transferimde de 610 ile öğrendim inşallah sizinki öyle olmaz🤲🏼