Sevgii_ 4. Aydan itibaren burçin hanıma gidiyorum her şey çok güzel ilgi kontrol vs. En son ki randevumda kendi takvimini kontrol etti boşluğu olsaydı ayarlayacaktı zorunlu sezaryen olduğu için ama takvimi uymadı acile yönlendirdi orada gerekli evrakları tamalayıp doğum için gün aldım o gün kim varsa ekipte o girecek yani doğuma