Pembe_bulut Kızlar selam 26+3 haftalık hamileyim bugün 75 g şeker yüklemesi testi yapıldı. Açlık: 83 Saat: 115,6 Saat: 111 çıktı. Bilenler bakabilir miii nasıl bu değerler hiç bilgim yok benim.
1tosbikannesi Pembe_bulut değerlerin güzel çıkmış canım ama doktorundan da bilgi al mutlaka gebelikte herşey farklı ilerliyor bende bugün yaptırdım 75 gr benim açlık 89, 1.saat 191, 2.saat 156 çıkmış yüksek bir değer bakalım doktorum ne diyecek
Mevsim5 Pembe_bulut günümüz aynı ben de bugn yaptırdım Açlık 73 Saat 107 Saat 96 doktoruma henüz göstermedim ama chatgpt iyi dedi 😅
Pembe_bulut 1tosbikannesi ya geçmiş olsun sana da. En fazla diyet yaptırır ya. Ben de 3 gibi tekrar gidicem sonuçları göstermete bakalım ne diycek canım 😘
1tosbikannesi Pembe_bulut bana diyet önerdi doktorum dahiliyeden şeker takibi eşliğinde diyet çözüm olmazsa insülin başlanabilir dedi sana ne dedi 🌸
Pembe_bulut 1tosbikannesi ben de tanıdık bir doktora sordum değerlerim iyiymiş canım çok şükür ☺️ sen de diyet yaparsın düzene girer inşallah 🩷