IrmakAa Kızçelerim ben 2 gün önce kan verdim 16 çıktı bu gün tekrar verdim 60 çıkmış bata 5 gün var nasıl sizce kimyasal veya dış gebelik olabilir mi 😏
ozge1001 IrmakAa 2 kat artış normal. Sizin 2 kattan fazla artmış. Kimyasal olması için değerin düşmesi gerekiyor boş gebelik ise 6. Hafta civarı belli olur beta artışı ile değil
Gkcnr IrmakAa askim güzel artmiş 3000/6000 arasinda kese görünğyor diye hatirliyorum haftaya tekrar kan verip betana baktirirsin ona göre kadin doğuma sira alirsin folik asit basla hemen sağlik ocağindan yazdirabilirsin hayirli olsun 💖💖
IrmakAa ozge1001 Anldım teşekkür ederim canım o zaman doktora 1 2 haftaya randevu alayım ulturasonda belli olur artık
IrmakAa Mihrasina_ evet yapmıştım çok silik çıkmıştı bebetime markasıda sonra başka test aldım kaset onda da çıkmıştı öyle kan verdim
Mihrasina_ IrmakAa atarmıısn o sonuçlarını bende şuan çok silik de merak ettim inşAllah vardır bende kan verdim bugün sende artık oldumu