Nohut7 Kızlar erken doğum riskim vardı 29 haftadan beri progestan kullanıyorum 35+3 haftalıgız normalde yalancı sancım oluyordu halsizdim bu aralar enerjik hissediyorum ve sancım olmuyor sizce doğum yakın mi