Sedanurr68 Kızlar 26 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri bir gün çok hareketli bir gün daha sakin normal mi sizinde öyle mi (plasentam ön taraftaymış hareketleri daha az hissedilir diyorlar)
ug_fa-3diplomalianne Sedanurr68 evet canım bi günü bi gününü tutmaz için rahat olsun uzun süre hareketsiz kalmadığı sürece sıkıntı yok
Kikiriki Sedanurr68 ben 22 deyim benimde öyle dün çok hareketliydi bugün hareketleri çok sakin mesela
Herseydenbiktim Sedanurr68 Aynı haftadayiz bende de 1 2 haftadır öyle anca hissedince rahatlıyorum, 28. Haftadan sonra tamamen hissedilirmiş 💖
nezzzi Sedanurr68 ben de 26 haftalığım iki gün çok güzel net hissediyorum 3. Gün aşırı sakin oluyor hissedemiyorum bile inşallah normaldir ve bebişler iyidir 🥹