Hiranur_2180 @Mehlika_ inşallah ikinizin de değildir, biraz beklemeniz gerekecek, her iki sonuca da kendinizi hazırlayın..
kötü senaryoda (allah korusun) size önerim sadece şu olur ben kürtaj olmak istemiyorum diye tutturup ilaçlı düşük istemiştim 3 gün hastanede yattım ve yaşadığım zorluğun haddi hesabı yok ama malesef parça kaldı ve tekrar kürtaj oldum… şu an kelimesi bile sizi korkutuyo biliyorum ama en sağlıklı ve güvenli yolu direkt kürtaj olmak, sadece tecrübeli bir elde olun, rahme zarar vermeyecek tecrübede bir doktor olmalı.. sevgiler <3