Mehlika_ merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun.. bu kese 7 haftalık mı? son adet tarihiniz, öğrendiğiniz tarih ve öğrendiğiniz gündeki betanızı yazar mısınız rica etsem..
ben de geçen sene yaşadım malesef bunu, sadece geç döllenme mi diye bi emin olalım önce, akla o geliyor ilk çünkü