Mehlika_ kesinlikle en hayırlısı olsun. Ama insan kabullenemiyor. Benim de ilk gebelikti. Çok üzülmüştüm . Başta adet ağrısı gibi oluyor. Hafif kahve akinti ile. Sonra pembelesiyor, kırmızı kanamaya dönüyor ama agrinin tarifi yok. Sabaha kadar 14 saat sancı, ağrı, sıfır uyku. Biraz zorlu geçti benim. Sonrasında parça falan kaldı hepsi düşmedi. Kürtaj da olmak zorunda kaldim