Kkardelenn1 doktorum ben yemediğim için almadığını söyledi çünkü senden etkileniyor dedi gerçekten de son 2 haftadır yiyesim yok yemedim de fazla bi hafta sonra tekrar bakalım dedi tabi doğum olmazsa çünkü normal bekliyoruz bakalım bu bi haftada ne olacak sanırım yememe dikkat etmem lazım ama hiçbişey de yiyiesim gelmiyor 🤦🏼♀️ teşekkür ederim bu arada cevapladığınız için