Gugussss Kızlar 14 ü regl olmam gerekiyor normalde ovülasyon testi yaptım bugün ikinci çizgi baya belirgin pik gibi tekrar yumurtlama oluyor olabilir mi sizce
prensesinannesii1 Gugussss canım ben ilk övü testiyle öğrendim hamileliğimi çünkü regl gecikmesi vardı baya koyu kırmızıydı ama 2.kere de yumurtlamış olabilirsin veya şimdi yumurtluyırsundur
Merrriiii Gugussss aynı durumdayız ya adetim 14 ü ama beş gündür pozitif çıkıyor Ovülasyon testi anlamadım
Gugussss prensesinannesii1 anladım peki sizce akşam yada yarın ovülasyon testi yapmaya devam edeyim mi takibime göre 2 sinde çatladı aslında
prensesinannesii1 Gugussss devam et bence zaten yumurtlamaysa çatladıktan sonra silikleşmeye başlar ordan anlarsın
prensesinannesii1 Gugussss bugün yaptıysan elinde varsa dene yarın da yap bi bak bakalım aynı koyuluk mu
Gugussss Merrriiii benim de bugün regl olmam gerekti henüz olmadım ama testte yapmadım bir kaç gün geçsin o zaman yapayım diyorum hem heycanlıyım hemde korkuyorum yapmaya
Gugussss Sans_seninle Ovülasyon testinde en son yaptığımda çok koyu değil ama pike yakın çıkmıştı ikinci çizgi net şekilde belli ama c kadar koyu değildi sonra tekrar yapmadım şuan bekliyorum bir kaç gün geçmesini olmazsam test yaparım
Sans_seninle Gugussss nasıl yapıyorsun peki iki saat birşey içmeden mi yapıyorsun yoksa sabah ilk idrarla mu
Gugussss Sans_seninle yok sabah evden erkek çıkıyorum çalıştığım için öğlene doğru yapıyorum çay kahve su falan içmiş oluyorum tabi o saate kadar sadece her gün aynı saatte yapmaya çalıştım hep