Canım bende pek hoşlanmıyordum o geceliklerden ama doğumdan sonra daha kolay oluyor dediler normal doğumdan sonra alttan muayene falan oluyormuş elbise daha iyi oluyor dediler bir tane basitte olsa edin istersen, normal doğumda sancı sırasında hastanenin verdikleri bazen çok uygun olmayabiliyormuş ben tesettürlü olduğum için o amaçla da aldım doğum anına kadar da giyerim diye