Bebek hareketleri var hemde baya şiddetli ancak kasılmalarda var doktor ultrasondan baktı suyu normal dedi.Ama sızıntı şeklinde gelme ihtimali var mı varsa bu şekilde kaç günde azalma başlar.Nstde sancı yok.Doğumu tetikler diye açıklık baktırmadım.Sunide almak istemedim sancım olmadığı için böyle bir durum yaşayan var mı?Enfeksiyonda var biraz gelen akıntıda olabilir diye düşünüyorum.