ecooss canım ben negatif gördüm zaten dünde regl oldum. Bundan sonraki transferimi çift embriyo koyduracağız. Olmazsa tüp bebeğe pgt ki olarak tekrar başlayacağız
Bsrnura canım inşallah yükselir ama olmazsa da üzülme nasibimiz buymuş gecikiyorsa güzelleşiyordur öyle düşünelim 🩷