Mihrasina_ Nimo erken gebelikle 2 gündür test yapıyorum sonuçlar böyle ama days comfort ile yaptığım çıkmadı
Srp53 Mihrasina_ pozitif gibi ama test markasını hiç duymadım ben etken gebelikte sadece predictora güveniyorum
Esmasyhn Ben de erken gebelik testi yaptım akşam 5 de yaptım hicbirsey çıkmadı. Gece saat 12 gibi bı bakayim dedim oda neee çift çizgi 🫣 darısı senin başına inşallah canım benimn
Esmasyhn Mihrasina_ evet hayatım hamileyim. 1 hafta önce keseyi gördük. Cuma gününde kalp atışını duymaya gitcem inşallah