Mamiii20 Betusm Bende yeni yeni başladı dik bir şekilde oturamıyorum resmen kırılmışta etime batıyormuş gibi hissediyorum
Busraburakkk Betusm evet bende 33 haftayım arada oluyo ama eskisi kadar değil cok şükür 20 li haftalarda cok çekmiştim 🤧😢
GizemKaan Betusm 24 haftalığım bende de var. Bir sağa bir sola dönüp yatıyorum. Benimde özellikle sağda aşırı oluyor, uyutmuyor resmen
Betusm Kubrafatih 25.haftadayim sağ kaburgamda ki ağrı okadar kötü ki anlatamam anlaya bilirsin zaten🙄
Betusm Mamiii20 aynen aynen oturmaya gelmiyor hemen batıyo agriyor valla okadar acıtıyo ki ağlıcam nerdeyse
Busraburakkk Betusm aynen öyle Aminn hepimize inşallah 🙏🙏cok zor gerçekten hiç rahat edemiyor insan o ağrıdan ben eşine bastırırdım kaburgalarma eliyle biraz olsun ağrısı dinerdi
Betusm Busraburakkk şuan uzaniyorum uzanınca diniyor biraz daha aklımda bulunsun bidaha ki ağrıda bende yaptırayım
Tgbatem Betusm teşekkür ederim canım sırt üstü tü yatınca rahatlıyorum ama bu seferde yatmayın kan dolaşımı olmuyor bebek e zararlı diyor lar hayırlısıyla alalım kucaklarımıza da😊
Betusm Tgbatem şuan sırt üstü yatıorm en azından biraz rahatladım neblim yaa 😏 zor annee olmak ama bi okadar güzel hareketlerini hissedincee 🥰
Asyanil Betusm bendede 20li haftalarda cok oldu 35teyiz cok uzun zamandır olmuyor şükür iç çamaşırınızı cıkarın mümkün oldugunca bence ben o şekilde biraz rahatlıyordum
Betusm Asyanil dışari ya cıkarsam takıyorum eve gelince direk çıkartıyorum cıkartınca daha rahat oluyor dedigin gibi
Tgbatem Betusm çok uzun süre sırt üstü yatmamaya çalış kan dolaşım yapmıo bebeğe oksijen gitmio diolar 😊 yüz üstü yatmaya feci hasretim😂