20 Mayıs 2025 sabah 10′da planlı sezeryan doğumum vardı. 15 mayıs gecesi sağ kasığımda regl ağrısı gibi bir ağrım oldu. Sağ bacağımı kaldıramıyor adım atamıyordum. Ertesi gün öğleden sonra doktor kontrolüm olduğu için ve herkes son haftalarda normal olduğunu söylediği için çok üstünde durmadım, gidince doktoruma sorarım dedim. Sabah uyandığımda ağrı hafif hafif devam ediyordu. Önemsenecek bir şey yok demek ki bak hafiflemiş diye düşünüyordum ama diğer yandan da içimde garip bir huzursuzluk gerginlik vardı. Doktor kontrolüne gittiğimizde Nstde sancım ve tansiyonum yüksek çıktı. Meğer hissedilenden fazlaymış sancım. Doktorum açılmamın başladığını söyledi ve minik kuşun doğacağı günü kendi seçmiş seni hemen sezeryan doğuma alıyoruz dedi. Kontrol için gittiğim hastanede bir anda apar topar yatış işlemlerim yapılırken buldum kendimi. Korkuyu ilk kez o zaman hissettim. Kendimi birkaç gün sonrasına o kadar odaklamıştım ki. Ama sonrası su gibi aktı gitti. Sonda takılmasının çok can acıttığından bahsetmişlerdi. Bana önce anestezi yapıldı sonra sonda takıldı. Hiç ağrı sızı hissetmedim. Sezeryandan çıktıktan sonra sütüm olur mu endişesini çok yaşıyordum. Hemen sütüm geldi o konuda da sorun yaşamadım. Sezeryan sonrası ilk yürüyüş evet malesef zordu. Ama öyle anlatıldığı kadar korkunç bir şey de değil. Biraz yardım ve destekle yürümeyi yeniden keşfediyor gibi olsanız da başarıyorsunuz. Ben ertesi gün ayağa kalktım. Basit işleri kendimi yormadan halledebilecek durumdaydım. Herkesin doğum hikayesi çok farklı. Kötü hikayelere kulaklarınızı kapatın ve güzel yavrunuza kavuşacak olmanın tadını çıkarın. 😊