Ferzaf En son mayıs 11 de regl bitti. 6 gün geciktim. Bugün kan vermeye gidicem. Ama ben pcosluyum düzenlide gitse reglim arada düzensizleşiyor.
1Nihan Ferzaf maşallah gayet iyi çıkmış şuan 4 haftalık falandır 2 gün sonra tekrar kan verip takip et 1 hafta 10 gün sonra da bebeği görmeye gidersin inşallah çok güzel bi duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💕💕
Ferzaf Mavissi evet adetim şuan 6 gün geçti. Onlar adet bi gün iki gün geçtikten sonra olanlar. Zaten koyulaşıyormu diye Hergün yaptım öyle oldu
1Nihan Ferzaf gerçekten öyle bende henüz 9+5 haftadayım aslında 5.5 yaşında bi kızım var ama sanki ilk gibi ☺️ annelik hem dünyanın en zor şeyi hemde en harika 💕
Ferzaf 1Nihan evet öyle oluyor :) ama benim 6 ay önce 5 buçuk aylık oğluşum vardı karnımda, Malesef kesem yırtıldı. Yaşayamadı kaybettim. İsyan etmedim meleğim o benim 🥰 Şimdide kardeş gelicek inşallah sağlıklı ve hayırlısıyla :)
1Nihan Ferzaf geçmiş olsun canım Rabbim in verdiğinde de aldığında da vardır bi hayır elbet 💕 inşallah bu bebişi sağlıkla alırsın kucağına 🌼