Magic evo için çok kısa süre kullanılıyor dendiği için ben Forever aldım. Biraz daha büyük. Henüz kızım doğmadığı için kullanamadık. 1-1,5 yaşına kadar yanımda yatar diye düşündüm o yüzden oda yapmadım. Sallanmıyor oluşundan dolayı ve bir de 30 derece eğilebildiği için tercih ettim. Ekstra reflü yatağı almadım. Sallanmaya alışırsa hep sallanmak ister diye de korktum açıkçası. Tercih meselesi.