cansuuusuu hangi şehirdeyseniz orda iyi devlet hastanesi varsa orda yapın ama ben diyarbakırda yaşıyorum devlet hastaneleri berbat ve istediğin doktor girmiyor doğumuna o gün hangi doktor denk gelirse o giriyormuş ve dikişlerini iyi yapmıyorlar arkadaşım orda yaptı çok pişman dikişleri 1 2 gün sonra açıldı iltihap enfeksiyon kaptı bede hamileyim şuan asla asla buradaki devlet hastanesinde yapmayacağım özel hastanede yapacağım yani bana sorarsanız ben Özel Hastane diyorum🌸