Hulya_Bal Meltem2225 Bu durumlar normal diye okumuştum ara ara bana da oluyor kan basıncı arttığı için nabizda yukseliyormus iyi düşün iyi olsun o tarz durumlarda dinlenmek iyi geliyor.
Meltem2225 Hulya_Bal uzanıyorum ama geçmiyor yani 10 dk yı geçti geçmedi. Koridorda yürüyorum şuan evde belki yürümek iyi olur diye
Meltem2225 Hulya_Bal ilk gebeliğimde olmadı böyle tecrübe eder insan yaşasa ama bu gebeliğimde baştan beri endişeli geçiriyorum ondan korku oluştu
Hulya_Bal Meltem2225 Elini yüzünü yıka birazda hava al canım bana iyi gelmişti inşallah sana da iyi gelir gereksiz sıkıntı yapma kendine normal bu haftalarda🫠
Hulya_Bal Meltem2225 Her gebelik farklı benim ilk gebelikte bulantim vs olmamıştı bunda 3 ay boyunca bulantim oldu sağlıkla gelsinler insallah🤲
Meltem2225 Hulya_Bal teşekkür ederim canım şimdi biraz iyiyim şükür her gün böyle 20 dk falan sürüyo. Sanırım vücut kendini kasılmayara sancılara alıştırıyo. Braxton hiks kasılmaları var bilirsin duymuşsundur ondan sanırım
Hulya_Bal Esra_000 Bazen carpinti oluyor bir de kuyruk sokumunda agri.Bugun sonuclari gosterdim dr a dahiliyeye gonderdi gebelik sekeride cikti bir hafta ölçüm yapacağım yeme içmeye dikkat edeceim
Esra_000 Hulya_Bal bende de agrı oluyor kuyruk sokumunda bu şikayetleri dr söyledim test yapmadı gebelikte normal şeyler dedi şeker yükleme de yaptırmadım daha istemedi dr
Mevsim5 sngl3875 26+5 aramızda 2 gün var 🥰 bel ağrıları zorlamaya başladı beni ufak ufak onun dışında bi sıkıntı yok