Kızlar gerçekten kafayı yemek üzereyim 13 aylık bebeğim var. 2 haftadır ağzıma tek bir lokma sokamıyorum. Sadece mama içiyor . Yemek asla yemiyor. Ne yapacağımızı şaşırdık . Doktora götürdüm mama içiyor dedim tamam mama içsin diyor. Bu çocuğun ek gıda akması gerekmiyor mu anlamadım gitti. Bu durumda olan bilen çözen varsa nolursunuz bir akıl versin. Psikolojim bozuldu resmen