Merak ettim acaba 36 da doğum yapıp kuveze girmeyen bebek varmi? Ve ya giren? Benim ilk bebeğim 36+2de doğdu ama 33 hafdada ciğer geliştirici iğne yapilmisdi. O yüzden girmedi diye düşündüm.ben şu an 35+3 hafdaligim 36 da kontrol var ola bilir ki doğuma da girdim bilmiyorum ama iyne flnda yapılmadı doğarsa kuveze girermi falan merak ettim.🥰