evinsekmann Hanımlar iri bebek dedikleri nasıl oluyor,yani anne karnında iri kafalı iri bebek denilince,doğuncada gercekten iri mi oluyor yaşayan var mı normal bebekten farki ne goruntusu nasil oluyor
Gul1402 evinsekmann iri bebek genelde kilosu 4 kilo uzeri kafası falan büyük oluyor, vajinal doğumu zorlastirdigi için onermiyorlar pek. Genelde gebelik sekeri iri bebek olmasına neden oluyor
Seltun evinsekmann arkadaşıma da başı iki hafta önde demişlerdi. Büyünce koca kafalı olmadı:) Bana da dediler 2 hafta önde baş çevresi diye şuan haftasıyla uyumlu gözüküyor.
Derya034 evinsekmann Canımm benim oğlum 4.5 doğdu kocamndı en güzel yanı korkmadan yıkayıp giydire bilirosun derlerya bir kucak bebek o hesap🫠😊
Parinas evinsekmann 4kg ve sonrası iri sayılıyor. Bende 4 kg doğurdum kafası da iriydi kilosu da öndeydi haftasına göre. Karnımdayken de iri olduğunu söylüyordu doktor ama hesaplandığından daha iri doğdu. Gebelik şekerinden kaynaklanıyor ya da genetik olabiliyor. Benim sınırda bi gebelik şekerim vardı ve eşim 5kg doğmuş. İkisinden de kaynaklanmış olabileceğini söyledi doktor. İri bebekse karbonhidratı azaltın şekeri azaltın meyveyi azaltın öylece kilo alımı yavaşlar. Daha az öz yemeye çalışın
edabolukbasi3- Gul1402 gebelik şekeriyle alakası yok genetikte olabiliyor oğlum iki hafta önden gidiyordu şekerimde yoktu 3650 gram doğdu hala daha yaşıtların önde
Kubra001111 evinsekmann maşallah , ya bende 37+1 im cuma günü kontrolüm var bakalım biz ne kadar olduk
Seltun evinsekmann normal doğumda kg alması sorun olabiliyor. Sonra 4kg üstü srzeryana yonlendiriyorlar. Doktor bana şekerli yeme dedi🤦♀️ Ben 38. Haftayım, hiç bir belirtim de yok.
Anniskoo0634 evinsekmann benim de 36+6 da yani tam 37. Haftamı tamamladığım da 3400 dedi , bas çevresi de büyük dedi aynıymışız . Sana doğum şekli için bisey dedi mi
Alpker Benim oğluma da iri bebek demişlerdi 2 hafta önden gidiyordu kafası yaklaşık 3 hafta önden gidiyordu koca kafalım diye seviyordum 😂 ama kafası büyük olacak diye de korkmuştum. Son haftalarda 4 kg üstü gösteriyordu 3650 doğdu kafasıda normaldi
babyloving Seltun canım ne zaman yakaladı bebeğin kafası haftasını benimde önde gidiyon da Salı günü kontrolüm var dua ediyorum haftasını yakalasın diye
Alpker Nalan_6552 sezaryan.son kontrollerde 4 kg üstü gözüküyordu doktor 3.5 olsa bile doğuramazsın çatın dar çok yırtığın olur demişti
Nalan_6552 Alpker geçmiş olsun nasil geçti peki ben çok korkuyorum sezeryanden ve büyük ihtimalle benim de sezeryan olacak
Alpker Nalan_6552 ben olumsuz hiç bir düşünceyle gitmedim çok pozitiftim birkaç olumsuzluk yaşadım ama çok güzel geçti spinal iğnesi hiç acıtmıyor sonrasında baş ağrısı falan da olmadı tek endişem süt gelmemesiydi çok şükür oda hemen geldi
Nalan_6552 Alpker ya bana şey diyorlar sadece belden aşağısini uyuşturursan başın çok ağrır tüm vücudunu uyuştur
evinsekmann Derya034 dünde başka bii hastanede 2750 çıktı kilosu,ilk gittigim kilosuna 3.300 demişti arada nasıl öyle fark oldu anlamadım 😂
Canankalp Damla_g28 bu cuma tekrar randevum var doktor baya kızdı kötü oldum ama elimden gelen bişi değil bakalım erken doğum olur felan dédi
Derya034 evinsekmann Ultrasyon ultrasyona değişiyor cnm ama benim doktorum ne dediyse doğumda harfi harfine doğdu birde erken aldı 5 kg olur riske sokar beni diye😊
Alpker Nalan_6552 genel olursan bebeğede anestezi gider ve doğar doğmaz kucağına alamazsın. Bende öok okudum baş ağrısını ama dikkat edince oda olmuyor. Ben bol su içtim su ısıtıcı götürdüm hastaneye kahve içtim hiç ağrımadı