Kızlar ben henüz 2 kez gittim doktora 5 ve 8 haftalıkken birdahaki randevum cuma günü şuan 12+2yiz gittiğimde cinsiyet az çok belli olur diyorum ben kızımda 12 haftalıkken cinsiyet belliydi 😍 siz nasılsınız benim ağrı acım yok ilk haftalarda uykum geliyordu şimdi o da kesildi şişliğimde geçti hareketliyiz kızımla çok oyun oynayıp temizlik yapıyoruz geziyoruz siz neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor