Selim_Alparslan ay yok gördüğün zaman o kadar soğuk duruyor ki ben ekledim ki biz buna anlaşamayız ondan sonra muayeneye girdikten sonra güler yüzünü gösteriyor ve gerçekten işinde de çok başarılı normalde benim 28. haftada doğum bekleniyordu ikiz olduğu için ama burcu hanımın sayesinde hani 33. haftaya kadar geldim başka hastaneler almayı teklif etmişti ben çok memnunum ondan da şimdi özel hastanelere benim açıkçası hiç güvenim kalmadığı için gitmiyorum. Nalan hanım da gerçekten çok çok iyi ben onda doğum yapmak istedim ilk altı ay ona gittim ama benim ikizler ve orada yeni doğan bakım ünitesi yok o zaman şu an var mı bilmiyorum ( bir ara tadilat vardı yapmış olabilirler)olmadığı için o riski göze alamadık doktorun da dediği aksi bir durum olursa ambulansa başka hastaneye sevk edeceğiz bunu göze alamadığım için doğumumu onda yapmadım ama nalan hanım gerçekten iyi inşallah siz de memnun kalırsınız. Bu arada normal küvetleri var benimkiler yoğun bakıma girecekleri için yine zaten sorarsın gerekirse