Aayten genelde 38den sonra alınıyor ama anne karnında 1 günün bile çok önemli olduğunu söylüyor drlar. Yani eğer böyle bir düşünceniz varsa Dr ne kadar geç alırsa o kadar iyi. E bir de bebişin dayanması lazım o güne kadar 🙈 Mutlaka öyle bir ihtimalde ne olur bunu da konuşun.