2_bebeli 11+4 günlük gebeyim.. Dün gece sol kasığımda hafif bir ağrı oldu..Gaz sancısı zannettim ama değilmiş.. Sıcak tutunca geçti.. Yalnız bu gün de sağ kasığımda aynı şekilde ağrı var.Herhangi bir kanama vs.yokBu konuda bilgisi olan var mı.. Büyüklerim rahmin genişliyor böyle ağrı olur dedi.. Kontrole de vakit var.. Fikri olan varsa yazabilir mi? Sizde bu haftalarda aynı ağrılar oldu mu?
haticestc 2_bebeli bence kanaman yokdiye erteleme lütfen bende yaşadım ve doktorum progestan başlamıştı. Ayrıca sıcak tutmak özellikle kasık bölgesine ne kadar doğru bilemiyorum
2_bebeli haticestc anladım teşekkür ederim.. Sıcak tutmak derken polar bir kumaş ile sardım karnımı.. Yalnız dediğiniz gibi ihmal etmiyim saolun..