yasarceyda12 insALLAH canim ALLAH gönlünüze göre versin.bizde tam tersi esim illa Alparslan istiyordu ben Batuhan.
Dün isten gelince hala batuhan istiyormusun diye sordu evet dedim .iyi olsun ozaman dedi.zanedersem arkadaslarida onaylamis batuhani.2 senedir cook alparslan koyuluyor bence