Kızlar merhaba buraya yeni katıldım gebeliğimi pazartesi günü öğrendim salı günü yani dün kan verdim beta 934.7 mlU. Pazar gununden beri iki kez acik pembe ve kahverengi kanamam olmustu ama dun aksam siyaha yakin bi kan geldi kesildi bu tehlikeli bisey mi? Bugun kadin acile bi gidicem ama sizlerin de fikrini almak istedim bu ilk gebeligim