Bardha Merhabaaa kızlar İrenbe izmir detaylı ultrasona gidip memnun kalıp veya kalmayanlar var mıdır acaba yazarsanız çok sevinirim 🥹
gbdl2023 Bardha ay bende merak ediyorum ilk bebegimde egepolde yaptırmıştım şimdi kararsızım o hastaneye de gitmiyorum dokuz Eylül de profesöre gidiyorum oda renkli ultrason vermiyormuş sanırım
Bardha gbdl2023 Ben gittim irenbe detaylı ultrasona aşırı derecede memnun kaldım doktor Semir Köse aklınızda bulunsun çok ilgiliydi uzun uzun da baktı çok şükür bebiş sağlıklı ama Plasenta rahim ağzında o bi tık canımı sıktı maalesef baya üzdü hatta 😞
Nisanur0zdemir Valla 20. Haftaya giricez ve hala doktor bulamadım radyoloji doktorlarını da çok önermiyorlar diğer türlü de çok pahalı