nurmltli61 Ilk_bebegmm99 yattı olarak gösteriyor ama çekemiyorum. Banka da çalışanlar ATM den oluyor dediler yapıyorum tc girip sms kod gelmesi lazım gelmiyor gelmediği için de parayı çekemiyorum
mrvknl Aysegul_ll evet canım e-Devletten başvuru yapılıyo doğum yardımı yazıp bilgileri dolduruyorsun sonra yatıyor zaten
Oguzela Kızlar şimdi benim bir kızım var allah nasip ederse etlül sonu doğum olacak ben faydalanabiliyor muyum bu yardımdan arkadaşım ilk çocuk 2025 olmalı dedi bana