Kızlar 17. Haftamdayım. Henüz cinsiyeti öğrenmeye gitmedim net olarak öğrenmek istiyorum kızımda sürekli cinsiyet için hastane kapısında yatıyordum resmen 🤣 ama bu bebikomda detaylıda öğrensem daha iyi olur dedim kaçıncı haftada oluyordu peki ve ücreti bilen var mı?