123Sena123 İlk gebeliğim kimyasal oldu şimdi yine hamileyim dün 5+4 te kese gördük artık kimyasal olma ihtimali yok demi
momBg 123Sena123 canım kimyasaldan ne kadar sonra hamile kaldın ben de kimyasal geçirdim şuan regl gecikti ama yine aynı şeyi yaşarım diye kan verip ümitlenmeye bile korkuyorum 🥹
123Sena123 momBg o ay doktor dinlen dedi bir kere adet oldum sonra gebe kaldım inşallah sizlerinde öyledir hiç adet belirtim yoktu