Oldum olası düzensiz adet gören biriyim hep ilaçlarla oldum, yumurtalıkların tembel vs dendi, evlilik öncesi ve sonrası ki 1 senedir evliyim, hep yasmin kullandım, yasmini bırakmak istedim artık, sonra 3 ay adet görmedim ama hamile de değildim pcos dendi 1 sene tedavi dendi ve 4. Ay hamile olduğumu öğrendim hemde yeniydi, keseyi gördük doktor dahil herkes şok oldu ki asla belirtim yoktu, şimdi 13 haftalık demem o ki ben de asla pcostur yumurtlama azlığıdır vs ümidi kesmedim de üzülmedim de, o doğru zamanda geliyor..