Mariam2 bilmem ki aşkım ama ben korunmadığım halde 2 test yapmıştım ikisinde de çizgi vardı hatta herkes hamilesin dedi kan ver dedi çok net pembe çizgi çıkmıştı ama kan negatifti hamile değildim yani her ihtimal var
Eslem korunduğu için hamile kalması bence çok düşük bir ihtimal