Mariam2 banada bilgi verebilir misiniz bu testi nasıl ayarlıyosunuz yumurtlama gunu için yani ne zaman yapmamız gerekiyor gebelik istiyorsak cunku ben p.c uygulaması var regli tarihi için onda yumurtlama gunu ve oncesi denedim ama bugun regli oldum 😣yani pik filan deniyor bilgim yok cok yardımcı olursanız sevinirim ya 🥲tesekkürlerr