Merhaba,
Geçen gün bir sosyal medya platformunda avokadonun aslında yararlı değil aksine zararlı tüketilmemesi daha iyi olacağını söyleyen bir doktor videosu gördüm. Sonra başka doktorlara baktım avokadonun yararlarından bahsediyorlardı. Kız kardeşim de avokadonun pestisit olmayan nadir ürünlerden olduğunu söyledi. Bu konuda kapsamlı bilgisi olan var mı?