İyi geceler kızlar burada o kadar çok doğum hikayesi okudum ki kendim de yazmak istedim , 11 Haziran gece 2′de suyum geldi şişeden boşalırca şimdi saat 3,57 ve hastaneye doğru yola çıktık sancılarım var 10 dk da bir 1 dk sürüyor ama düzensiz beni neler bekliyor çok korkuyorum hemde mutluyum , Lütfen bu yazımı görenler bu gün benim için dua edebilirmi ? Süreci çok merak ediyorum doğum olduktan sonra inşAllah güncellerim , Tek nefeste doğumum kolay olur inşAllah 🙏🏻