Buse4161 tek ben değilmişim ya sevindim. Adam bide üstünü örtüyor. Adana sıcağında düşün artık. Ben üşümekten se terlemeyi tercih ediyorum diyor. Allahtan bizim solan çok güzel.esiyordu. geceleri balkon kapısını açıp koltuğa tasinmıstim. Ama dün orası bile sıcaktı. 33. Haftadayim resmen sıcaktan bayılacaksınız diyorum. Kafama soguk suyu resmen dikiyorum banamısin demiyor.