Dedikleri gibi Normal dogumda korkutan tek şey sancı,Hafif adet sancısı ile başlayıp sıklaşıp en şiddetli halini alacak sancıda bele ve altını üşütmüş gibi rahmine vuruyor dr muayenesini hissetmezsin bile o sıra Allah kolaylıklar versin yeterki acılman olsun çatala cık gerisi 10 dk bile sürmez inşallah