Zeynepkab Annekuzusu06666 bende tam tersi hep uykum geliyor hep uyumak istiyorum ilk üç ay değil de son üç ay uyku haliyle geçecek gibi duruyor bende yarın misafirim gelecek diye bu saate kaldım yoksa aşırı uykum var 🫠
Annekuzusu06666 Zeynepkab bende gündüz uykum geliyor bi saat uyuyorum sonra yok gece senin haftan kaçki
QueenMomm Hamileyken asla uyuyamıyordum şimdi bebişim doğdu yine uyuyamıyorum oğluşumu sallarken uygulamada geziniyorum🫠😂
havakcdl-48 14 haftaligim ve iki üç haftadır alarm kurmuş gibi uyanıyorum 3 den sonra uyku gelmiyor ilk hamileligimde uyur uyanmadım öğlen e kadar bundada uyku tutmuyor cinsiyet farkımı benmişim Bi anormal oldum bilmiyorum
Blzlg Annekuzusu06666 ben de ilaç içemem gaviskon bana da iyi gelmez ama soğuk süt baya işe yarıyor o da mı iyi gelmedi