ecooss tüp bebekle ikizlerim oldu. Hiçbir belirti yaşamadım. Hatta internetten yazılar okuyup kesin tutmadı diye ağlama krizlerine girdim.12.günden önce testte yapmamıştım. Kanda öğrendim pozitif olduğunu. Pozitf sonucu aldıktan 1,5 2 hafta sonra belirtilerim başlamıştı. Şimdi doğal yolla gebeyim adet gecikmesi hariç hiçbir belirtim olmamıştı. 8. Haftada mide bulantısı,yorgunluk yaşamaya başlamıştım.