Merhaba hanımlar,bugüm tam 23 haftaya girdim bir kaç gündür bacak ağrılarım baslamıstı suan aşırı bel ağrısı ve kasık ağrısı var bu saatte doktorumuda arayamıyorum normal mi acaba bu haftalarda bu ağrı,2. Hamileliğim ama ilk hamileliğimde olmusmuydu hıc hatırlamıyorum.