FMS aşılanını bende düzenli yaptırıyorum . Tüylerini 0 a vurdurdum ☺️Çok tatlı oldu böyle . Oda mutlu . Tırnak vs aşı kontrolünde kesiliyor ... kumuna girip çıktıktan sonra bana çok yanaşıyor , uzaklaşamıuorum da ondan...
sürekli benle çünkü. Maalesef vücudumda bağışıklığım da negatif çıktı ! Dr a gelse ver gitsin .
Evlat verilir mi desem, anlamaz ki beni.