Sedsu aslında korkulucak hiç bişey yok, bu doğanın kanunu ve normali aslında,zorunluluklar ve riskler olmadığı sürece hepimiz normal doğumu yapabilir şekilde yaratılmışız, doğumuna ne kadar var bilmiyorum ama o sürece kadar kendini hazırlayabilirsen ve bir sıkıntın yoksa normale kendini hazırla motive et ama yok yapamam diyosan da sezeryan yaparsın, sadece doğum şekli ile anne olunmuyor