Dokuz aylık oğlum üç gündür aşırı rahatsız ateşi düşüremiyorum 39’dan aşağı bugün yeniden hastaneye gittik kan verdik sonuçları 4 saat sonra çıktı ve şu an gitmek gibi bir durumum maalesef yok aranızda anlayan varsa ne olur yorumlasın kan sonuçlarını