Smyr_97 Hamileligimi yeni ogrendim tansiyonum 1 haftayi gecti ilk gunden beri yuksek tansiyon var doktor en cok anne bebek kayiplari bu yuzd n cok dikkat et dedi bide hamileligim baslarindayim boyle olanlar varmi